Salih Bozok anlatıyor..

Bir süre sonra Zübeyde Anne’nin hastalığı iyice arttı. Doktorlar da artık bir fayda sağlayamıyorlardı. Bir gün Zübeyde Anne beni yanına çağırdı.

“Bak Salih oğlum, sana önemli bir şey söyleyeceğim.
Git oğluma söyle, bu işe aklım yatmamıştır. Bu kızcağız benim oğlumu sevmez, Mustafa Kemal Paşa’yı, Gazi Paşa’yı sever. Ama kendisi de bilmez benim oğlumu sevmediğini. O ister, otursun Çankaya’da, olsun büyük hanımefendi.
Salih sana vasiyetimdir, söyle Mustafama, bu kızla evlenmesin. Mutsuz olmasın yavrum.”

İşte paşam, annen yıllar önce bana böyle söylemişti. Ama ben bunu sakladım. Latife’yle çok mutlu olacağını düşündüğüm için bu sözleri sana hiçbir zaman söylemedim. Zübeyde Anne gerçeği görmüştü ama ben bunu senden sakladım. Bunu ancak şimdi itiraf ediyorum.

Kaynak
"Arkadaşıma veda" Zülfü Livaneli

Yorumlar

Popüler Yayınlar

DEMLEN RAKI

GİZEMLİ KELİME.!!

OĞUZLAR..BOZOKLAR..ÜÇOKLAR..OĞUZ YABGULUĞU.

Oruc Nedir ve kökeni nereden gelir...Turan Dursun

SINAV SORUSU..

Saint Benoit tarihi

Amerikan Siyasi Partileri

Paradigma nedir?

İslamiyetten önce Arap yarımadası..!!!‏